Pravilnik o zasebnosti za spletna stran: https://infraestetica.si
Cenimo vašo zasebnost, zato vaše podatke skrbno varujemo. Namen politike zasebnosti je seznaniti posameznike, stranke, uporabnike izdelkov ali storitev, sodelavce, zaposlene ter druge osebe (v nadaljevanju: »posameznik«), ki sodelujejo s podjetjem ABAST, d.o.o. (v nadaljevanju: »podjetje«), o namenih, pravnih podlagah, varnostnih ukrepih in pravicah posameznikov glede obdelave osebnih podatkov, ki jih izvaja podjetje.
Cenimo vašo zasebnost, zato vaše podatke vedno skrbno varujemo.
Osebne podatke obdelujemo v skladu z veljavno zakonodajo s področja varstva osebnih podatkov in drugo zakonodajo, ki nam daje pravno podlago za obdelavo osebnih podatkov.
Vsaka sprememba tega dokumenta bo objavljena na naši spletni strani. Z uporabo spletne strani potrjujete, da ste seznanjeni s celotno vsebino politike zasebnosti.
Upravljavec osebnih podatkov: ABAST, d.o.o. Cesta v Lokrovec 33 3000 Celje E-pošta: barbara@infraestetica.si Spletna stran: https://infraestetica.si Pooblaščena oseba za varstvo osebnih podatkov: Ni imenovana |
1.) Osebni podatki
Osebni podatek pomeni katero koli informacijo v zvezi z določenim ali določljivim posameznikom; določljivi posameznik je tisti, ki ga je mogoče neposredno ali posredno določiti, zlasti z navedbo identifikatorja, kot so: ime, identifikacijska številka, podatki o lokaciji, spletni identifikator ali navedba enega ali več dejavnikov, ki so značilni za fizično, fiziološko, genetsko, duševno, gospodarsko, kulturno ali družbeno identiteto tega posameznika.
2) Nameni obdelave in podlage za obdelavo podatkov
Podjetje zbira in obdeluje osebne podatke na naslednjih pravnih podlagah:
- obdelava je potrebna za izpolnitev zakonske obveznosti, ki velja za upravljavca;
- obdelava je potrebna za izvajanje pogodbe, katere pogodbena stranka je posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ali za izvajanje ukrepov na zahtevo takega posameznika pred sklenitvijo pogodbe;
- obdelava je potrebna zaradi zakonitih interesov, za katere si prizadeva upravljavec ali tretja oseba;
- posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, je privolil v obdelavo svojih osebnih podatkov v enega ali več določenih namenov;
- obdelava je potrebna za zaščito življenjskih interesov posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, ali druge fizične osebe.
Nakupovanje blaga in storitev v spletni trgovini
Podjetje obdeluje osebne podatke pri spletnem poslovanju v okviru spletne trgovine, ko posameznik odda spletni obrazec ali ko opravi nakup (uspešno odda naročilo) preko spletne trgovine kot neregistriran uporabnik. Ko uporabnik opravi nakup izdelka brez registracije ali prijave v uporabniški račun, podjetje obdeluje osebne podatke, ki so nujno potrebni za namen izvedbe danega naročila, poslovne komunikacije ter izvrševanja pravic in obveznosti iz sklenjene pogodbe, in sicer: ime, priimek, naslov za dostavo, naslov e-pošte, telefonsko številko, podatek o naročenem izdelku in plačilu. Podatki se zbirajo z namenom zagotovitve izdelkov ali storitev za izpolnjevanje naše pogodbe, obdelati vaše podatke o plačilu, urediti pošiljanje in vam zagotoviti račune in/ali potrditve naročil, komunicirati z vami, pregledati naša naročila za morebitna tveganja ali goljufije, in kadar je v skladu z nastavitvami, ki ste jih delili z nami, vam zagotovimo informacije ali oglase v zvezi z našimi izdelki ali storitvami.
Samodejno zbiramo tudi določene podatke o vaši napravi, vključno s podatki o vašem spletnem brskalniku, naslovu IP in nekaterih piškotkih, ki so nameščeni v vaši napravi. Poleg tega med brskanjem po spletnem mestu zbiramo podatke o posameznih spletnih straneh ali izdelkih, ki si jih ogledujete, katera spletna mesta ali iskalni izrazi so vas napotili na spletno mesto in informacije o tem, kako komunicirate s spletnim mestom. Te samodejno zbrane podatke imenujemo “informacije o napravi”. Informacije o napravi se zbirajo z namenom natančnega nalaganja spletnega mesta za vas in izvajanje analitike o uporabi spletnega mesta za optimizacijo našega spletnega mesta. Podatki so zbrani samodejno, ko dostopate do našega spletnega mesta s pomočjo piškotkov, dnevniških datotek, spletnih svetilnikov, oznak ali slikovnih pik.
Pravna podlaga za obdelavo podatkov je pogodba. Rok hrambe je do izpolnitve namena pogodbe oz. do 6 let po prenehanju pogodbe.
Obveščanje posameznikov po elektronski pošti
Podjetje lahko na podlagi opravljanja zakonite dejavnosti stranke, kupce in uporabnike svojih storitev na njihov elektronski naslov obvešča o svojih storitvah, dogodkih, izobraževanjih, ponudbah in drugih vsebinah. Posameznik lahko kadarkoli zahteva prekinitev tovrstnega komuniciranja in obdelave osebnih podatkov ter prekliče prejemanje sporočil preko povezave za odjavo v prejetem sporočilu ali posreduje zahtevek po elektronski pošti ali z redno pošto na naslov podjetja.
Pravni podlagi za obdelavo podatkov sta zakoniti interes in privolitev. Podatki se bodo obdelovali do preklica prejemanja sporočil oziroma do umika privolitve ali do izpolnitve namena obdelave. Preklic privolitve ne vpliva na zakonitost obdelave na podlagi privolitve pred njenim preklicem.
Izvajanje sklenjene pogodbe
V primerih, ko posameznik s podjetjem sklene pogodbo, ta predstavlja pravno podlago za obdelavo osebnih podatkov. Osebne podatke sme podjetje tako obdelovati za sklenitev in izvajanje pogodbe, kot je npr. prodaja blaga in storitev, priprava ponudbe, sodelovanje v različnih programih ipd. Če posameznik osebnih podatkov ne posreduje, podjetje ne more skleniti pogodbe, prav tako podjetje ne more izvesti storitve oziroma dostaviti blaga ali drugih produktov v skladu s sklenjeno pogodbo, saj nima potrebnih podatkov za izvedbo. Na tej podlagi podjetje obdeluje samo in izključno tiste osebne podatke, ki so potrebni za sklenitev in pravilno izvajanje pogodbenih obveznosti.
Pravna podlaga za obdelavo podatkov je pogodba. Rok hrambe je do izpolnitve namena pogodbe oz. do 6 let po prenehanju pogodbe, razen v primerih, ko pride med posameznikom in podjetjem do spora v zvezi s pogodbo. V takem primeru hrani podjetje podatke še 10 let po pravnomočnosti sodne odločbe, arbitraže ali sodne poravnave ali, če sodnega spora ni bilo, 5 let od dneva mirne razrešitve spora.
Zakoniti interes
Podjetje lahko osebne podatke obdeluje tudi na podlagi zakonitega interesa, za katerega si prizadeva. Slednje ni dopustno, kadar nad takimi interesi prevladajo interesi ali temeljne pravice in svoboščine posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, ki zahtevajo varstvo osebnih podatkov. V primeru uporabe zakonitega interesa podjetje opravi presojo skladno z zakonodajo. Obdelava osebnih podatkov posameznikov za namene neposrednega trženja se šteje za opravljeno v zakonitem interesu.
Podjetje lahko obdeluje osebne podatke posameznikov, ki jih je zbralo iz javno dostopnih virov ali v okviru zakonitega opravljanja dejavnosti, tudi za namene ponujanja blaga, storitev, zaposlitev, obveščanja o ugodnostih, dogodkih ipd. Za dosego teh namenov lahko podjetje uporablja navadno pošto, telefonske klice, elektronsko pošto in druga telekomunikacijska sredstva. Za namene neposrednega trženja lahko podjetje obdeluje naslednje osebne podatke posameznikov: ime in priimek posameznika, naslov stalnega ali začasnega prebivališča, telefonsko številko in naslov elektronske pošte. Navedene osebne podatke lahko za namene neposrednega trženja podjetje obdeluje tudi brez izrecne privolitve posameznika. Posameznik lahko kadarkoli zahteva prekinitev tovrstnega komuniciranja in obdelave osebnih podatkov ter prekliče prejemanje sporočil preko povezave za odjavo v prejetem sporočilu ali posreduje zahtevek po elektronski pošti ali z redno pošto na naslov podjetja.
Pravna podlagi za obdelavo podatkov je zakoniti interes. Podatki se bodo obdelovali do preklica prejemanja sporočil, oziroma do izpolnitve namena obdelave. Preklic ne vpliva na zakonitost obdelave na podlagi privolitve pred njenim preklicem.
Obdelava na podlagi privolitve oz. soglasja
Če podjetje nima pravne podlage izkazane na osnovi zakona, pogodbene obveznosti, zakonitega interesa ali zaščite življenja posameznika, sme posameznika zaprositi za privolitev oz. soglasje. Tako lahko obdeluje določene osebne podatke posameznika tudi za naslednje namene, kadar posameznik poda za to soglasje:
- naslov prebivališča in naslov elektronske pošte (za namene obveščanja in komunikacije);
- fotografije, videoposnetki in druge vsebine, ki se nanašajo na posameznika (npr. objava slik posameznikov na spletni strani za namene dokumentiranja aktivnosti in obveščanja javnosti o delu in dogodkih podjetja;
- druge namene, za katere se posameznik strinja s privolitvijo.
Če posameznik poda soglasje za obdelavo osebnih podatkov in v nekem trenutku tega več ne želi, lahko zahteva prekinitev obdelave osebnih podatkov z zahtevkom po elektronski pošti ali z redno pošto na naslov podjetja. Preklic privolitve ne vpliva na zakonitost obdelave na podlagi privolitve pred njenim preklicem. Po prejemu preklica ali zahteve za izbris se podatki izbrišejo najkasneje v 15 dneh. Podjetje lahko te podatke izbriše tudi pred preklicem, kadar je bil dosežen namen obdelave osebnih podatkov ali če tako določa zakon.
Izjemoma lahko podjetje zavrne zahtevo za izbris iz razlogov iz Splošne uredbe v primerih uresničevanja pravice do svobode izražanja in obveščanja, izpolnjevanja pravne obveznosti obdelave, razlogov javnega interesa na področju javnega zdravja, namenov arhiviranja v javnem interesu, znanstveno- ali zgodovinsko raziskovalnih namenov, statističnih namenov, izvajanja ali obrambe pravnih zahtevkov.
Pravna podlaga za obdelavo podatkov je privolitev. Podatki se bodo obdelovali do preklica oziroma do umika privolitve oziroma do izpolnitve namena obdelave. Preklic privolitve ne vpliva na zakonitost obdelave na podlagi privolitve pred njenim preklicem.
Zaščita življenjskih interesov posameznika
Podjetje lahko obdeluje osebne podatke posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, v kolikor je to nujno za zaščito njegovih življenjskih interesov. V nujnih primerih lahko podjetje poišče osebni dokument posameznika, preveri, ali ta oseba obstaja v njegovi zbirki podatkov, preuči njegovo anamnezo ali naveže stik z njegovimi svojci, za kar podjetje ne potrebuje posameznikove privolitve. Navedeno velja v primeru, ko je to nujno potrebno za zaščito življenjskih interesov posameznika.
3.) Hramba in izbris osebnih podatkov
Podjetje bo hranilo osebne podatke le toliko časa, dokler bo to potrebno za uresničitev namena, zaradi katerega so bili osebni podatki zbrani in obdelovani. V kolikor podjetje podatke obdeluje na podlagi zakona, jih bo hranilo za obdobje, ki ga predpisuje zakon. Pri tem se nekateri podatki hranijo v času sodelovanja s podjetjem, nekatere podatke pa je treba hraniti trajno. Osebne podatke, ki jih podjetje obdeluje na osnovi pogodbenega odnosa s posameznikom, podjetje hrani za obdobje, ki je potrebno za izvršitev pogodbe in še 6 let po njenem prenehanju, razen v primerih, ko pride med posameznikom in podjetjem do spora v zvezi s pogodbo. V takem primeru hrani podjetje podatke še 10 let po pravnomočnosti sodne odločbe, arbitraže ali sodne poravnave ali, če sodnega spora ni bilo, 5 let od dneva mirne razrešitve spora. Tiste osebne podatke, ki jih podjetje obdeluje na podlagi osebne privolite posameznika ali zakonitega interesa, bo podjetje hranilo do preklica privolitve ali do zahteve za izbris podatkov. Po prejemu preklica ali zahteve za izbris se podatki izbrišejo brez nepotrebnega odlašanja. Podjetje lahko te podatke izbriše tudi pred preklicem, kadar je bil dosežen namen obdelave osebnih podatkov ali če tako določa zakon. V primeru uveljavljanja pravic posameznika podjetje hrani osebne podatke tega posameznika, dokler o zadevi ni pravnomočno odločeno, po pravnomočnosti pa skladno s pravnomočno odločitvijo v zadevi.
Izjemoma lahko podjetje zavrne zahtevo za izbris iz razlogov, kot so: uresničevanje pravice do svobode izražanja in obveščanja, izpolnjevanje pravne obveznosti obdelave, razlogi javnega interesa na področju javnega zdravja, nameni arhiviranja v javnem interesu, znanstveno- ali zgodovinsko raziskovalni nameni ali statistični nameni, izvajanje ali obramba pravnih zahtevkov. Po preteku obdobja hrambe mora podjetje osebne podatke učinkovito in trajno izbrisati ali anonimizirati, tako da jih ni več mogoče povezati z določenim posameznikom.
4.) Pogodbena obdelava osebnih podatkov in iznos podatkov
Podjetje lahko posamezne obdelave osebnih podatkov na osnovi pogodbe o pogodbeni obdelavi zaupa pogodbenemu obdelovalcu. Pogodbeni obdelovalci lahko zaupane podatke obdelujejo izključno v imenu upravljavca, v mejah njegovega pooblastila, ki je zapisano v pisni pogodbi oziroma drugem pravnem aktu in skladno z nameni, ki so opredeljeni v tej politiki zasebnosti.
Pogodbeni obdelovalci, s katerimi sodeluje podjetje, so predvsem: vzdrževalci infrastrukture, vzdrževalci informacijskih sistemov, ponudnik spletne trgovine, ponudniki e-poštnih storitev in ponudniki programske opreme, storitev v oblaku, ponudniki družabnih omrežij in spletnega oglaševanja (Facebook, Instagram,…).
Podjetje za namene boljšega pregleda in nadzora nad pogodbenimi obdelovalci in urejenosti medsebojnega pogodbenega razmerja vodi tudi seznam pogodbenih obdelovalcev, kjer so navedeni vsi konkretni pogodbeni obdelovalci, s katerimi podjetje sodeluje.
Podjetje v nobenem primeru ne bo posredovalo osebnih podatkov posameznika tretjim nepooblaščenim osebam. Pogodbeni obdelovalci smejo osebne podatke obdelovati zgolj v okviru navodil podjetja in osebnih podatkov ne smejo uporabiti za katerekoli druge namene.
Podjetje kot upravljavec in njegovi zaposleni osebnih podatkov ne iznašajo v tretje države (izven držav članic Evropskega gospodarskega prostora – članice EU ter Islandija, Norveška in Liechtenstein) in v mednarodne organizacije, razen v ZDA, pri čemer so razmerja s pogodbenimi obdelovalci urejena na podlagi standardnih pogodbenih klavzul (tipske pogodbe, ki jih je sprejela Evropska komisija) in/ali zavezujočih poslovnih pravil (ki jih sprejme podjetje in potrdijo nadzorni organi v EU).
Za delovanje naše spletne trgovine uporabljamo Shopify. Osebni podatki se obdelujejo v irski podružnici Shopify International Ltd. in se po potrebi v skladu z zakonodajo posredujejo na druge lokacije, vključno s Kanado (sedež podjetja) in ZDA. Podatki se v Kanado posredujejo skladno s kanadsko zakonodajo, ki po ugotovitvah Evropske Komisije zagotavlja ustrezno varstvo osebnih podatkov. Več o tem, kako Shopify uporablja vaše osebne podatke, lahko preberete tukaj: https://www.shopify.com/legal/privacy.
5.) Piškotki
Spletna stran podjetja deluje s pomočjo t.i. piškotkov (angl. cookies), ki so pomembni za zagotavljanje spletnih storitev, uporabljajo pa se za shranjevanje podatkov o stanju posamezne spletne strani, za pomoč pri zbiranju statistik o uporabnikih in obiskanosti spletnega mesta itd. Ob vstopu na spletno stran se na napravo naložijo samo tisti piškotki, ki so nujno potrebni za delovanje spletne strani (npr. za nakupovalno košarico). Ostali piškotki se bodo naložili samo s posameznikovo privolitvijo. Nastavitve lahko posameznik kadarkoli spemeni in piškotke izbriše (navodila se nahajajo na spletnih straneh posameznega brskalnika).
Spletna stran uporablja naslednje piškotke:
_ab – Uporablja se v povezavi z dostopom do skrbnika – Hramba 2 leti.
_secure_session_id – Uporablja se v povezavi z navigacijo po izložbenem prostoru. – Hramba 24h.
_shopify_country – Uporablja se v povezavi z nakupovalno košarico. – Hramba v času seje.
_shopify_m – Uporablja se za upravljanje nastavitev zasebnosti strank. – Hramba 1 leto.
_shopify_tm – Uporablja se za upravljanje nastavitev zasebnosti strank. – Hramba 30 minut.
_shopify_tw – Uporablja se za upravljanje nastavitev zasebnosti strank. – Hramba 2 tedna.
_storefront_u – Uporablja se za lažje posodabljanje podatkov o računu stranke. – Hramba za čas trajanja seje.
_tracking_consent – Nastavitve sledenja. – Hramba 1 leto.
C – Uporablja se v povezavi z nakupovalno košarico. – Hramba 1 leto.
Cart – Uporablja se v povezavi z nakupovalno košarico. – Hramba tedna.
cart_currency– Uporablja se v povezavi z nakupovalno košarico. – Hramba 2 tedna.
cart_sig – Uporablja se v povezavi z nakupovalno košarico. – Hramba 2 tedna.
cart_ts – Uporablja se v povezavi z nakupovalno košarico. – Hramba 2 tedna.
cart_ver – Uporablja se v povezavi z nakupovalno košarico. – Hramba 2 tedna.
Checkout – Uporablja se v povezavi z nakupovalno košarico. – Hramba 4 tedne.
checkout_token – Uporablja se v povezavi z nakupovalno košarico. – Hramba 1 leto.
dynamic_checkout_shown_on_cart – Uporablja se v povezavi z nakupovalno košarico. – Hramba za čas trajanja seje.
hide_shopify_pay_for_checkout – Uporablja se v povezavi z nakupovalno košarico. – Hramba za čas trajanja seje.
keep_alive – Uporablja se v povezavi z lokalizacijo kupca. – Hramba 2 tedna.
master_device_id – Uporablja se v povezavi s prijavo trgovca. – Hramba 2 leti.
previous_step – Uporablja se v povezavi z nakupovalno košarico. – Hramba 1 leto.
remember_me – Uporablja se v povezavi z nakupovalno košarico. – Hramba 1 leto.
secure_customer_sig – Uporablja se v povezavi z nakupovalno košarico. – Hramba 20 let.
shopify_pay – Uporablja se v povezavi z nakupovalno košarico. – Hramba 1 leto.
shopify_pay_redirect – Uporablja se v povezavi z nakupovalno košarico. – Hramba 30 minut, 3 tedne ali 1 leto, čas hrambe je odvisen od višine naročila.
storefront_digest – Uporablja se v povezavi s prijavo strank. – Hramba 2 leti.
tracked_start_checkout – Uporablja se v povezavi z nakupovalno košarico. – Hramba leto.
checkout_one_experiment – Uporablja se v povezavi z nakupovalno košarico. – Hramba za časa trajanja seje.
Poročanje in analitika
_landing_page – Spremljajte vstopne strani. – Hramba 2 tedna.
_orig_referrer – Spremljajte vstopne strani. – Hramba 2 tedna.
_s – Shopify analitika – Hramba 30 minut.
_shopify_d – Shopify analitika – Hramba za čas trajanje seje.
_shopify_s – Shopify analitika – Hramba 30 minut.
_shopify_sa_p – Shopify analitika v zvezi s trženjem in priporočili. – Hramba 30 minut.
_shopify_sa_t – Shopify analitika v zvezi s trženjem in priporočili. – Hramba 30 minut.
_shopify_y – Shopify analitika – Hramba 1 leto.
_y – Shopify analitika – Hramba leto.
_shopify_evids – Shopify analitika – Hramba za čas trajanje seje.
_shopify_ga – Shopify in Google analitika – Hramba za čas trajanje seje.
6.) Varovanje podatkov in točnost podatkov
Podjetje skrbi za informacijsko varnost in varnost infrastrukture (prostorov in aplikativnosistemske programske opreme). Naši informacijski sistemi so med drugim zaščiteni s protivirusnimi programi in požarnim zidom. Uvedli smo ustrezne organizacijsko-tehnične varnostne ukrepe, namenjene varstvu osebnih podatkov pred naključnim ali nezakonitim uničenjem, izgubo, spreminjanjem, nepooblaščenim razkrivanjem ali dostopom ter pred drugimi nezakonitimi in nepooblaščenimi oblikami obdelave. V primeru posredovanja posebnih vrst osebnih podatkov, jih posredujemo v šifrirani obliki in zaščitene z geslom. Posameznik je sam odgovoren, da svoje osebne podatke posreduje varno in da so posredovani podatki točni in verodostojni.
7.) Pravice posameznika glede obdelave podatkov
Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ima pravico zahtevati dostop do osebnih podatkov in popravek ali izbris osebnih podatkov ali omejitev obdelave v zvezi z njim ter pravico do ugovora obdelavi in pravico do prenosljivosti podatkov. Zahteva posameznika se obravnava skladno z določbami Splošne uredbe in veljavne zakonodaje varstva osebnih podatkov.
Vse navedene pravice in vsa vprašanja lahko posameznik uveljavlja z zahtevkom, poslanim na naslov podjetja. Na zahtevek posameznika bo podjetje odgovorilo brez nepotrebnega odlašanja, najkasneje v enem mesecu po prejemu zahteve. Ta rok se lahko ob upoštevanju kompleksnosti in števila zahtev podaljša za največ dva dodatna meseca, o čemer bo posameznik obveščen, skupaj z razlogi za zamudo. Uveljavljanje pravic je za posameznika brezplačno, vendar pa lahko podjetje zaračuna razumno plačilo, če je zahteva očitno neutemeljena ali pretirana, zlasti, če se ponavlja. V takšnem primeru lahko podjetje zahtevo tudi zavrne. V primeru dvoma o identiteti posameznika se lahko zahteva dodatne informacije, ki jih podjetje potrebuje za ugotovitev identitete.
Podjetje bo v odločitvi o zahtevi posameznika seznanilo tudi z razlogi odločitve in informacijo o pravici do pritožbe pri nadzornem organu v roku 15 dni od seznanitve z odločitvijo. Pravico do vložitve pritožbe pri nadzornem organu lahko posameznik uveljavlja pri: Informacijskemu pooblaščencu RS na naslovu: Dunajska 22, 1000 Ljubljana (e-naslov: gp.ip@ip-rs.si, spletna stran: www.ip-rs.si).
Politika zasebnosti velja od 1. januarja 2025 dalje,
Barbara Seles, direktorica